073-7841792 מספר מקשר הסבר

נפט לחימום ביתי

חברת הטובים בחימום מציעה אספקה שוטפת של נפט לחימום ביתי וסולר עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי.
אנו מתחייבים לאספקה מהירה תוך 24-48 שעות ולרשותנו ניסיון עשיר בהתאמת פתרונות חימום.

המאפיינים הייחודיים שלנו בתחום אספקת הנפט הם מיומנות, מקצועיות והקפדה על כללי הבטיחות. מעבר לכך, דרכנו ניתן לשמוע על מערכות הסקה ולהחליף את המזגן המזהם והבזבזני.

חימום הבית

הסיבות העיקריות לבחור בנפט לחימום ביתי

נפט לחימום הבית הוא אפשרות חימום אמינה ויעילה שהופכת לפופולרית יותר בתקופה האחרונה. בעוד שחלקנו עשויים עדיין להיות סקפטיים לגבי השימוש בנפט לחימום הבית, יש בו יתרונות רבים שלעתים קרובות מתעלמים מהם. במאמר הבא נדון בסיבות מדוע כדאי לשקול לחמם את הבית עם נפט ונציג את היתרונות הנלווים לכך

נפט הוא סוג של מזוט המשמש במגוון יישומים, כולל חימום ובישול. הוא עשוי מנפט ומהווה מקור דלק יעיל וחסכוני ביותר. הוא גם בוער הרבה יותר נקי מסוגי דלק אחרים, כגון פחם ועץ, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לחימום הבית.

מחממי נפט קיימים כבר מאות שנים ונעשה בהם שימוש באזורים רבים ושונים של העולם. בשנים האחרונות, עם עליית עלות החשמל, אנשים רבים פנו לנפט כאופציה משתלמת יותר לחימום הבית.

מה זה נפט לחימום ביתי ולמי זה מתאים?

נפט לחימום ביתי הוא סוג של דלק המשמש לחימום הבית. הוא משמש בדרך כלל בתנור נפט, שהוא סוג של תנור שמשתמש בנפט כמקור דלק. מחממי נפט הם בחירה פופולרית עבור אנשים רבים מכיוון שהם זולים יחסית וקלים לשימוש.מחממי נפט מתאימים לכל מי שמחפש דרך חסכונית ויעילה לחמם את ביתו. הם מועילים במיוחד עבור אלה שחיים באקלים קר יותר, מכיוון שהם יכולים לספק חום עקבי ואמין לאורך חודשי החורף. עם זאת, במדינה כמו ישראל שבה מחירי החשמל גבוהים לכל אורך השנה – אפשר להשתמש בנפט לחימום ביתי למרות שבדרך כלל האקלים אינו קיצוני. 

מה חשוב לוודא לפני הזמנת נפט לחימום ביתי?

  • מערכת הסקה שמבוססת על נפט לחימום ביתי פועלת בצורה פשוטה יחסית, מזינים את הנפט אל תוך המערכת ודואגים שתהיה אספקה קבועה שלו לכל אורך העונה הקרה.
  • בדרך כלל בישראל החורף מתחיל מאוחר ונגמר מוקדם, אבל זה לא אומר שאין ימים קרים או אפילו קפואים. במקרים כאלה, מערכת שמבוססת על נפט לחימום ביתי מוכיחה את עצמה על בסיס יום יומי כי היא כאמור חוסכת זמן, הוצאות וטרחה.
    פעולת המערכת מבוססת על הפצת החום בצורה אחידה בתוך חלל הפנים, בתוך המערכת, מתרחש תהליך שבו הנפט משמש כמקור אנרגיה לשריפה.
  • זו למעשה ההסקה שאותה מנסים לייצר, בעיקר כאשר משתמשים בנפט איכותי ומזמינים אותו מחברה שמתמחה בכך.

באילו איזורי הארץ מומלץ להזמין נפט לחימום במקום מזגן?

בישראל נפוץ למצוא את שיטת החימום הזו ברמת הגולן ובירושלים, אך עם הזמן מתחילים לגלות אותה גם תושבי גוש דן ואזורים אחרים. ההסקה מתאימה לבעלי בתים, משפחות עם ילדים וגם למקומות בהם מתגוררים תינוקות או קשישים. הסיבה לכך קשורה ליתרונות המשמעותיים של נפט לחימום הבית בהשוואה לחימום רגיל עם מזגן.

איזה יתרונות יש לשימוש בנפט לחימום ביתי על פני חימום בחשמל?

ישנם מספר יתרונות לשימוש בנפט לחימום הבית על פני חימום בחשמל. קודם כל, נפט הוא הרבה יותר חסכוני מחשמל. בהתאם לגודל הבית ולכמות האנרגיה שמשתמשים בה, יכול להיות זול עד 50% לחמם בית בנפט מאשר בחשמל. נפט הוא גם הרבה יותר יעיל מחשמל, כלומר הוא יכול לספק עד פי שניים את כמות החום עבור אותה כמות אנרגיה. זה הופך את זה לדרך הרבה יותר יעילה ויעילה לחמם את הבית. בנוסף, נפט גם בוער הרבה יותר נקי מחשמל. מכיוון שנפט עשוי מנפט, הוא מייצר פחות פליטות ומזהמים מאשר חשמל, מה שהופך אותו לאופציה הרבה יותר ידידותית לסביבה לחימום הבית.

הבדלים בין נפט או סולר להסקה לבין סוגי נפט אחרים :

סולר לחימום וסולר לתחבורה דומים אך יש הבדלים מסוימים מבחינת תכולת גופרית, צמיגות, תוספים ומחיר:

  • תכולת גופרית: לסולר לחימום יש בדרך כלל תכולת גופרית גבוהה יותר מזו של סולר המשמש לתחבורה, שבו נדרש להיות אחוז גופרית נמוך במיוחד.
  • צמיגות: לנפט לחימום יש צמיגות גבוהה יותר מזו של סולר, מה שאומר שהוא עבה יותר ופחות סביר לזרום בצורה חלקה בטמפרטורות קרות.
  • תוספים: נפט לחימום עשוי להכיל תוספים לשיפור ביצועיו במערכות חימום ולהפחתת היווצרות בוצה ומשקעים.
  • מחיר: מחיר הנפט להסקה עשוי להיות גבוה מעט מהסולר המשמש לתחבורה, בשל הביקוש הגבוה יותר לנפט להסקה בחודשי החורף.

חשוב להשתמש בסוג הסולר הנכון עבור כל יישום כדי להבטיח ביצועים אופטימליים ולמנוע נזק לציוד.

מה משפיע על מחיר אספקת נפט?

מחיר אספקת הנפט יכול להשתנות בהתאם למגוון גורמים. אלה כוללים את סוג הנפט שבו נעשה שימוש, הכמות הנרכשת והספק. באופן כללי, ככל שנרכש יותר נפט, כך הוא משתלם יותר. בנוסף, איכות השמן משפיעה גם על המחיר. אם נרכש שמן איכותי יותר, המחיר יהיה גבוה יותר, אך השמן יהיה יעיל יותר ויחזיק מעמד זמן רב יותר.

בנוסף, ספק הנפט יכול גם להשפיע על המחיר. ספקים שונים מציעים מחירים שונים, לכן חשוב לבצע השוואה כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

אספקת נפט היא זולה משמעותית משימוש בחשמל

נפט לצורך חימום ביתי זול בצורה דרמטית ביחס לחשמל. בעוד המזגן צורך אנרגיה והפעלתו בחורף כרוכה בהוצאות של מאות שקלים בחודש, השימוש בנפט להסקה אטרקטיבי ומשתלם.

יובש ולחות

הסקה בנפט אינה יוצרת יובש בלתי נעים והיא שומרת על הלחות הטבעית באוויר. לעומת זאת, המזגן מייבש אתת החללים המחוממים ומקשה על הנשימה.

יעילות פיזור החום אחידה משמעותית ממזגן

הסקה יוצרת פיזור חום אחיד, לעומת מזגן המתמקד רק בחלקים מסוימים ואף גורם לפערי טמפרטורות. מערכות חשמל לחימום בזמן הפעלתן ויוצרות חום רק בקרבתן, החום של מערכות החימום החשמליות הוא חום לא טבעי ולא נעים, לא ניתן להגיע איתו לפיזור בכל הבית. החימום עם נפט הוא אחיד בכל החדרים מה שגורם לבית כולו להשאר חם לאורך כל החורף.

כאשר מחפשים ספק סולר להסקה, חשוב למצוא אחד אמין ואמין. גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא המוניטין של הספק. כמו כן, חשוב לבדוק את סוג הנפט שהם מספקים ואיכות הסולר. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מחיר הנפט. חשוב להשוות מחירים בין ספקים שונים כדי להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב לברר לגבי עמלות או חיובים נוספים שעלולים להתווסף לעלות השמן.

קיימים היום בשוק מגוון סוגים שונים של תנורים אליהם אפשר להזין סולר להסקה ולהשיג חימום נעים, אחיד וזול. הסוגים הנפוצים ביותר הם תנורי נפט ניידים, תנורי נפט צמודים על הקיר ותנורי נפט רצפתיים. לכל סוג יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לחקור כל סוג לפני ביצוע הרכישה.

מחממי נפט ניידים הם הבחירה הפופולרית ביותר עבור רוב האנשים, מכיוון שהם קטנים וקלים להזזה. מחממי נפט צמודי קיר הם מתקנים קבועים יותר, ותנורי נפט רצפתיים הם בדרך כלל החזקים והיעילים מבין השלושה.

בעת שימוש בתנור הסקה, חשוב להקפיד על מספר עצות בטיחות כדי להבטיח שימוש בטוח ויעיל בתנור. ראשית, יש לפעול תמיד לפי הוראות היצרן בעת השימוש בתנור. זה כולל הקפדה על הקמת התנור באזור מאוורר היטב ושכל פתחי האוורור נקיים מחסימות.

כמו כן, חשוב להשתמש רק בנפט המיוצר במיוחד לחימום. שימוש בסוג לא נכון של נפט עלול להיות מסוכן ועלול להוביל לתאונות חמורות. בנוסף, חשוב לבדוק באופן קבוע ולתחזק את המחמם כדי לוודא שהוא פועל בצורה נכונה ובטוחה.

אז למה לבחור בנו כשמדובר על אספקת נפט לחימום ביתי ?

חברת הטובים בחימום בע"מ מספקת נפט לחימום הבית כבר למעלה מ-20 שנה. אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו את הנפט האיכותי ביותר במחירים התחרותיים ביותר. אנו מספקים גם שירותי משלוח אמינים ויעילים כדי להבטיח שלקוחותינו יקבלו את ההזמנות שלהם בזמן.

בנוסף לאספקת נפט וכמובן סולר להסקה באיכות גבוהה לחימום הבית, אנו מציעים גם שירותי תחזוקה לתנורי נפט. צוות הטכנאים המנוסים שלנו יכול לספק בדיקות ותיקונים מפורטים כדי להבטיח שתנור החימום שלך פועל בצורה נכונה ובטוחה.

לבסוף, אנו מספקים גם שירות לקוחות מעולה. הצוות שלנו תמיד זמין לענות על כל שאלה או דאגה שיש לך. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר שניתן, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות האיכותי ביותר כאשר תבחרו בנו לצרכי אספקת השמן שלכם.

אספקת נפט לחימום ביתי
אספקת נפט לחימום ביתי הטובים בחימוםן

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא

1700-706968